fredag 31 oktober 2008

Vi hade i alla fall tur med vädret!

Jo vi hade ett fantastiskt väder när vi åkte till Danmark! Fredagen var ju ett bedrövligt väder och söndagen likaså... men lördagen, hade vi strålande solsken! Danmark visade sig från sin allra bästa sida!
Nu blir det så mycket bilder igen... Jag har nog tagit bortemot åttio bilder... men jag kan ju inte visa alla...
Men här kommer det lite bilder från Honning och Flora..

Den här tavlan har jag fotat förut, men innehållet på/i den varierar ju från gång till gång, så därför kommer ett till.

Det här kanske ni också känner igen...
Det finns hur mycket som helst att titta på...

När vi varit på Honning och Flora, så begav vi oss till Kronen! Där hade jag aldrig varit förut, så det var en ny upplevelse... Och vilken upplevelse sedan!

Otroligt mycket vackra ting...

Mycket franskt... man riktigt kände atmosfären från gångna tider i Frankrike!

Lite rosa är väl gulligt också....

Det behövs egentligen inte så mycket text till de här bilderna, för de talar sitt eget språk, eller hur?
Det kommer ytterligare bilder om ni vill vara med en sväng till...
Nu har jag varit väldigt dålig på att svara tillbaka på era kommentarer. Men jag kommer snart in till er...Jag får skylla det på att jag fortfarande är som i ett töcken efter allt fint jag sett. Nu som först har jag väl börjat komma tillbaka till mitt ordinarie jag igen... Man blir alldeles konstig av att se så mycket fint.

På tal om fint... så var jag hemma hos Viola, Violas romantiska hem igår kväll! Ujujuj, jag var som i trans där också... Tack Viola för en jättetrevlig kväll!

I helgen ska det förhoppningsvis bli vitt i vår pyttelilla hall... Maken ska försöka få bort vår glasfiberväv (han hatar glasfiberväv!!) och sätta dit något bra som vi kan måla på... Hoppas att allt går som det ska... Jag ska försöka ge mig i kast med att måla en liten byrå till... så nu vet ni att jag har att göra i helgen också!
Ha det bra!
Kram
Marie

8 kommentarer:

Skatan sa...

Alla dessa bilder från er resa...det är svårt att inte önska att man hade kunnat vara med :)

Önskar en skön helg!

Kram till dig.

Mitt hvite hus sa...

Nydelige bilder far flotte butikker. tenk å kunne fått vært med dere=) nyt fredagen Klem Kerstin

Hjärtat Mitt sa...

Suck! Jag förstår om det har varit svårt att återhämta sig.
Underbara bilder.
Ha en skön helg.

Kram Mari i Marieholm

My Lovely Things sa...

Hej!!
Åh vilda ljuvliga bilder från er resa..
kram anna

Inspiration i vitt sa...

Hej Marie, vilken underbar inspirations blogg träff du varit på, jag hade så gjärna velat följa med.
Kan riktigt ta och tänka mig in i hur roligt och bubblande det var.
Jeanette verkar ha ett fantastiskt hem, förstår att det var mycket att titta på hos henne.
Förstår att du lever på dessa minnen länge, H&F är ju ett sådant fantastiskt ställe att man nästan svimmar av när man är där.

Tack för kommentaren om våran bok som kommer komma ut i sommar, jag blir så glad.
Kram på dig/Ingela.

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Men oj oj vilken underbar resa ni var på. Och vilka butiker ni besökte! Ja jag förstår att ni är sååå inspirerade =)

Kram Anita

LillaFlisan sa...

Ojojoj, så mycket vackert du visar!
jag är riktigt avundsjuk på er lilla resa! (fast mest är jag nog avundsjuk på att du fick träffa Violan i hennes vackra hem!) ;-)


Kram flisan

Lallis - liv och leverne sa...

Det var otroligt fina bilder. SOm skatan säger; en "vill vara med-resa" :)
Kram Lallis

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails