måndag 14 februari 2011

Till alla rara hjärtan...

som läser min blogg!

Det får bli ett inlägg i det Hjärtliga tecknet idag! Det vet ni ju alla varför :)
Det har väl inte undgått någon, att det är Alla Hjärtans Dag idag!

Egentligen en måndag som alla andra måndagar, men i alla fall liite speciell, är den ju.
Så jag passar på att fira Er alla mina bloggvänner, följare och övriga läsare, som kikar in här på min blogg.

Jag är så glad att ni finns!


Tog fram det lilla häftet med bokstäver, och pusslade fram Alla Hjärtans Dag.
Asken har jag också "fixat" till och förstås de små fjärilarna... De fick bli i rosa. Det ska ju vara sött, sött, en sån här dag.
Ett annat hjärta som jag knåpat ihop... Inte just för Alla hjärtans dag, utan för andra tillfällen...
Tex att det är ett strålande vinterväder idag! (och svinkallt) Även om jag hellre hade skrivit att det är ett strålande vårväder...
Av hela mitt hjärta önskar jag att det vore vårväder istället, men det kommer väl... :)


Någonstans såg jag hjärtan, liknande de här... men de var i ett annat material, och annan text. Men man kan ju inte köpa allt man ser, så då får man försöka göra ett eget istället... med lite egen design på.
Sen måste jag ju få visa hur fint jag vann inne hos Kathrine på Fågel Blå. Jag hade sån väldans tur, så det var inte klokt! Jättefina vinster!
Den här fina lilla tvålasken vann jag...

Och sen den här fantastiskt fina kudden! Ja, det var så härligt att hämta ut det här paketet, och packa upp... Sen har jag ju vandrat omkring förstås, och provat på olika ställen. Men just nu får de vara här...

Tack snälla Kathrine för de fina vinsterna!

Helgen gick i ett rasande tempo... jag hann inte med nånting! Började med massa olika saker på olika ställen, och blev inte färdig någonstans.
Ja det är väl i och för sig nästan som det brukar vara :)
Och måndagmorgonen började likadant. Det var ingenting som hänt under natten...

Jag som hade hoppats att Rut skulle ha varit där... :)

Ha nu en härlig måndag och Alla Hjärtans Dag!

Kram


28 kommentarer:

Penseldraget sa...

Så fint du knåpat ihop ;) en riktigt härlig rosa färg..har själv precis målat en ask i rosa. vilken tur du har och så fina vinster, förstår du blev glad...önskar dig oxo en fin alla ♥ dag
kram pia

hemma hos lilla mej sa...

Vad fint du har fixat till det.Jättegulligt himla fin rosa färg.Fina vinster du vann förståt att du blev glad.Sänder dej en stor kram på Alla Hjärtans dag.Ha en fin dag.Varm kram Rita ♥

Annies Blå sa...

Vilka fina romantiska saker du gjort, jättefint! Och grattis till vinsten!
Alla Hjärtans Dag -kram till dig :)
/Annie

Fågel Blå sa...

En fin alla hjärtans dag på dej också!!!!!
Underbara bilder frånn dej!!!!!
Och vilket fint egenknåpAT hjärta!!!!
Så snyggt!
Och vad glad jag blir att du blev så glad för din vinst!!!!!
Kram Kathrine

Unknown sa...

Ha en härlig måndag på dig!
Camilla

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken fin alla hjärtans-hälsning! Vilken tur du hade som vann den fina vinsten hos Kathrine=) Sakerna passade så bra hos dig. Fint hjärta har du gjort också. Önskar även dig en fin Alla-hjärtans-dag!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Vilka vackra hjärtan du gjort. Det rosa är hur vackert som helst, speciellt ihop med de vackra fjärilarna;)

Önskar dig en trevlig alla hjärtans dag

emilias gömmor... sa...

Kramar i massor till dig denna dag!

Kram Mimmi

Vita Falkens Lantliv sa...

Grattis till vinsterna!

Önskar dig en härlig alla hjärtans dag!

Kram Susanne

Elzie sa...

Vilken turgumma du varit då! Jättefin vinst. Och ditt hjärta var riktigt läckert. Gillade det mycket.
Hoppas du har en fin kväll.
Kram Elzie

bakom berget sa...

Kram på Dig på Alla Hjärtans Dag! Kul att det var just Du som vann.
Ha en fin kväll!
Åsa.

Rut och Signe sa...

Fin liten present du lyckades vinna. Ja du, jag längtar också till våren och är så sugen på lite mer färg i tillvaron. Har shoppat en del till butiken senaste dagarna, superkul! Invigning 10 april, en söndag, mellan 12-15, Välkommen! Marie

Astridbears sa...

Hello Marie,
you have a wonderful blog, beautiful things and it is very lovely to visit you. I will come again
hugs
Astrid

Eva Linnea sa...

Hjärtans hjärtliga kramar från Eva Linnea

Marie sa...

Hoppas du har haft en riktigt mysig Alla Hjärtans Dag!

Kramar
Marie

Nyanser av vitt sa...

Så fina saker vännen. Hoppas du haft en fin dag. Kul att du är med i min utlottning
Kram Agneta

NinaH sa...

Så vacker hjärtehälsning!
Grattis till de fina vinsterna också! Passar så fint in bland allt det andra vackra!!
Hjärtekram till dig!

Lisas torp sa...

Vilka vackra hjärtan! Hoppas att du hade en härligt Hjärtansdag!
Själv ligger jag däckad i en dunderförkylning...bah!!

Grattis till vinsten! Sicken tur du har och så fina saker!
Kram
Lisa

Country Hill sa...

Såå... vackra saker Du gjort och grattis till de fina vinsterna.
Hoppas Du hade en fin Alla Hjärtans Dag!
Kram Lena

Marie sa...

Åhh vad fina hjärtan du har gjort..... är själv lite av en hjärtoman, har dem överallt i mitt lilla hem.

Grattis till vinsten, jag hade hoppats den fina kudden skulle komma hem till mig, men tji fick jag :)

Ha det gott, kram en annan Marie :)

Roses & Angels sa...

Gud så mycket man missar hos er söta när man inte hinner med. Så fina saker du visar. OCH Grattis till vinsten. Så fint. Tack för din kommentar. Här har det varit fullt upp. Hoppas du hade en fin alla hjärtans dag igår. KRAM

Rosor och Spetsar sa...

Dina pyssel är så fina och fjärilarna rikigt vårljuva.
Grattis till de fina sakerna du vunnit hos Kathrine, vad härligt.
Varma hjärtanskramar till dig
Annelie

Ett Vitare Hem sa...

Grattis till vinsten och så mycket fint du visar!
Ha en riktigt fin dag vännen!
Kram/Lena

Nyanser av vitt sa...

Tack vännen. Har du fått ditt halsband än?
Kram Agneta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, den kudden och tvålasken var så fina saker. Jättefina hjärtan har du gjort också. Så trött på vinter som jag är iår var länge sen jag var. Ska dansa regndans, lite ljummet regn skulle vara skönt. Och så tinar snön fort fort...
Kramar
AnnaMaria

Hanna sa...

Ha en bra kväll.
Kram
Hanna

Roses & Angels sa...

Ja visst är man glad åt allt fint som man får och har omkring sig. HM ledig imorgon, funderar på en loppis runda med Picasso. Ha en fin kväll kram

Källeboda lantliv sa...

underbara bilder ..man blir så glad av hjärtan ..visst ska man fira denna dagen ...roligt att du kikar in till mig ..kram jeanette.kallebodalantliv

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails