tisdag 12 april 2011

Vårmarknaden

Tack så jättemycket för alla lyckönskningar, inför marknaden. Ni är så snälla! Det blev jättemycket folk, och en väldigt lyckad marknad. Jag sålde väldigt bra av mina grejer, även om jag fick med mig en del hem också... Man säljer ju inte slut på allt :) Försäljningssiffrorna blev något mer än julmarknaden, så då kan man ju inte vara annat än nöjd och glad. Och mycket positiva kommentarer fick jag också, och det känns alltid roligt :)

Och så var det ju det där med att jag inte hade tillräckligt med grejer... Jo, jo... jag hade ju jobbat som en iller den sista veckan innan marknaden, så det blev faktiskt en hel del.

Så pass mycket att bordet inte räckte till...hihi. Så på söndagen fick jag plocka fram det som inte fick plats från början... Sen är det ju alltid lika svårt att veta vad som kommer att sälja. Jag trodde ju inte att det skulle gå åt så mycket pappägg. Men se... Det var bland det första som gick åt... Tog faktiskt med mig några som jag gjorde förra året, för att lägga fram på söndagen..
Och mina blommor, som jag hade gjort minst hundra av, blev inte många kvar av....
Sen var det ju så kul att träffa de andra tjejerna som ställde ut... Den goa Agneta har jag ju träffat förut, så det blev ett kärt återseende...

Sen blev det nya bekantskaper igen... Jättekul!

Camilla med sin Betongglädje, som gör såå mycket fint. Och Katha (ingen blogg tyvärr) med sina superfina kort. Och så den härliga familjen med smycken, porslin och barnkläder, och fyra stycken urgulliga små barn...

Och så Violan med familj förståss! Som hade fullt sjå med alla gäster...
Ja det blev verkligen en helg att minnas...

Inte har jag hunnit kika på vad ni har haft för er, och dåligt om tid är det den här veckan också... Ska på flera tjejträffar... Tänk att allt roligt, alltid ska sammanfalla :)


Kram


Marie

16 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Det låter som en hellyckad dag! Så skoj att det kom så många:)Och där ser du att du skulle få sålt;)

Kram Susanne

bakom berget sa...

Grattis till den lyckade försäljningen på marknaden. Hoppas att du får en fin fortsättning på veckan! Kram Åsa.

Ett Vitare Hem sa...

Åh så mycket fint du gjort vännen och härligt att det gick bra!
Ha en finfin kväll!
Kram/Lena

Roses & Angels sa...

Å så roligt för er att marknaden vart lyckad. Så mycket fina saker du gjort. Synd att man missade allt detta =(. Tack för din fina kommentar om garderoben. Ja det ser ordnat och snyggt ut nu men hahah det kommer inte att hålla i sig, det kan jag lova. Ha en fin kväll kram

Lisas torp sa...

Så glad jag är för er skull att det blev så lyckat!
Det ser verkligen fint och inbjudande ut ditt bord, med alla fina saker som du har gjort! Du är så himla duktig och flink med allt möjligt fint!
Hoppas att du har hunnit pusta ut lite efter allt ståhej!
Ha en fin vecka!
Kram
Lisa

Anonym sa...

Vad härligt underbart det låter som om ni har haft det... Vilket underbart bord du dukade upp klart folk måste blivit sugna av att köpa med allt de ögongodiset framför sig;)

Önskar dig en sagolik dag

Elzie sa...

Låter som ni hade en toppenhelg. Det vore väl sjutton också om man inte skulle kunna komma nån gång på marknad.
Hetsa inte för mycket i veckan. Andas och känn att det doftar vår, haha.
Kram Elzie

Anonym sa...

Roligt din försäljning gick så bra och att helgen blev minnesrik! Kul det kom så mycket besökare.

Ha det gott!

Kram Renate

Fågel Blå sa...

Det låter som en lyckad helg, så roligt för er alla!!!!
Och så fina saker du gjort, så duktig du är!!!!!
Hoppas att du får en fin dag!
Kramm Kathrine

Country Hill sa...

Men oj så mycket fint Du gjort det ser verkligen ut som ett vackert gottebord. Roligt att det kom så mycket folk och att försäljningen gick bra.
Ha det gott!
Kram Lena

Snögården sa...

Så mycket underbara fantastiska fina saker du har gjort.
Kunde inte komma i helgen , ser att jag skulle ha gjort det ....så mycket fint.
Kram Anni

Marie sa...

Förstår om du sålde mycket saker, massor av fint på bilderna!!!! Du är så kreativ Marie!!!

Kram Kram
Marie

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det låter som vårmarknaden var riktigt lyckad=) Det var ju underbart väder, sånt är ju toppen när det är marknad, vare sig det är på våren eller hösten. Det ser så fint ut på ditt bord.

Kram,
Regina

Bitte sa...

Vilket underbart marknadsbord du hade! Jag förstår att det gick bra för dig :-). Allt ser så smakfullt och inbjudande ut!

Du är så duktig, du har verkligen många strängar på din lyra och skapar så många olika vackra saker... :-).

Hoppas allt är bra med dig!

Många kramar
Bitte

Unknown sa...

Hej vännen,

Så glad jag är för din skull Marie.
Toppen rolig läsning att det gick så bra på marknaden.
Visst är det roligt att ha marknad!
Min äger ju rum härhemma på söndag.
Får nog inte lika många besökare men jag är glad om bara så en tittar förbi.

Håll tummarna för mig!
Ha det bäst
Kramisar

Betongglädje sa...

Topppen att du blev nöjd med betongfatet!! Jag är dessutom supernöjd med fina ting från dej!
Jättekul att träffas och jag hoppas att jag får semester så jag kan hänga med på bloggträffen!!Kram Camilla

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails