torsdag 8 augusti 2013

Jaha..ja...



Hur var det man gjorde här nu då? Känns nästan som jag glömt bort hur man gör, men det kommer väl tillbaka när man sätter igång igen. Det var i alla fall väldigt längesedan jag var inne här. Kikade in på Bloglovin, där jag följer alla mina bloggvänner, och såg att jag hade 590st olästa blogginlägg. Det tar ett tag att läsa ifatt dem :) Hinner nog inte göra det dessvärre. Men nu är jag igång igen efter semestern. Och semestern kan man inte klaga på. Det har varit en jättefin sommar tycker jag. Sol och varmt. Precis vad vi behövde efter den eländiga vintern, och den sena våren.


Trogen besökare på vissa marknader och mässor har jag varit även denna sommar. Nora Antikmarknad tycker jag är en fin marknad och lite roligt att den är utomhus. (Utom när det regnar förstås)
Det här durkslaget köpte jag där. Ett franskt durkslag med handtag på sidorna. Rejält och bra.

Den fina blommiga skärbrädan fick också följa med hem. Nu har jag åtta stycken skärbrädor i min samling.
Blev fint med durkslaget inne i kökshörnet. Nåja, det ska väl inte stå där hela tiden. Det blev i alla fall bra när jag fotade. Ett diskställ är ju inte alltid så kul att se på.
Jag har många fler bilder från sommarens fynd. Men jag sparar dom till nästa gång. För det är något vajsing när jag håller på och lägger in bilderna, så jag fortsätter inte nu.
Kram Marie

12 kommentarer:

Rosa i huset i vitt sa...

Hej så mycket fint du har hittat..skärbrädan var så fin med blommorna på
kram Rosa

LOPPISLIV sa...

Ja det har verkligen varit en finfin sommar!! Vilka charmiga skärbrädor du har!

Kraaam Paula

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kan förstå att du inte hunnit blogga, bättre sommar kan man inte få. Jättefint durkslag, så fiffigt med små fötter. Och fin samling med skärbrädor.
Kramar
AnnaMaria

Mor Inger`s hus sa...

Her var det mye fint.
Alle de fine skjærfjølene dine er jo skikkelige skatter.

Klem fra Inger

Vardag och flärd sa...

Inte hinner man läsa alla inlägg som varit under sommaren, men det är ju heller inget tvång.
En vacker skärbräda har du hittat!
Ha det fint!
Kramar Eva

Hanna sa...

så mycket fint du visar, jätte roligt att få se.
ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Eva Linnea sa...

Vi "hörs & ses" snart igen då!
/EL

STENLYCKA sa...

Här kommer en söndagskram från en bloggvän som har varit en tyst mus med hälsningar här på bloggen under en längre tid. Jag har haft semester från det mesta och bara vilat från en ganska jobbig vår. Men nu börjar allt kännas bättre igen.
Allt gott till dig!
Raina

MirandaMaräng sa...

Hej och Välkommen tillbaka!
Fina loppisfynd du har gjort! Sommaren är ju som gjort för att besöka alla loppisar efter vägen!
Kram/MirandaMaräng

Nyanser av vitt sa...

Jättefint durkslag. Jag är också usel på att blogga just nu.
Kommer du upp i veckan?
Kramis

Viola sa...

Ut med bilder nu på FB på evenemangssidan, du visade ju ett fint hjärta på insta, puss

Här är gudagott att vara ! sa...

Visst har bloggandet legat på sparlåga i sommar, men det är bara som det ska vara !
Vilken vacker skärbräda du har fyndat, och durkslaget var också jättefint !
- Lycka till nu med läsningen av dom 590 stycken inläggen...Dom har nog redan blivit fler ;) !
Ha det gott / Anneli

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails