onsdag 25 mars 2015

Var tog hon vägen?

Ja, det kan man undra...

Har tänkt länge att jag skulle göra ett inlägg, men det blir inte av. 
Det är så många sociala medier som är aktuella, och jag känner att jag inte hinner med alla. 
Det som jag numera uppdaterar frekvent är mitt Instagramkonto. Där heter jag Nostalgimarie och alla är välkomna att kika in där. 
Har du inte Instagram så kan du kika på mina bilder ändå, via den lilla Instagramikonen ute i högerkolumnen. 

Om det fanns en möjlighet att lägga ut mina Instagrambilder på ett enkelt sätt ut på bloggen, så skulle jag göra det. Men jag har inte hittat något bra sätt. Om ni vet något som jag inte vet, så är ni välkomna att berätta det. 



Kanhända att jag gör något inlägg då och då i mån av tid...

För övrigt så jobbar jag för fullt inför vårmarknaden hos Violan som är i helgen den 28-29/3 kl 10.00-16.00

Många bloggare har Instagram och vi följer varandra där. Men det finns många av bloggarna som jag saknar. 
Hoppas att ni har det bra allihop.

Kram
Marie

12 kommentarer:

Alicia sa...

Preciosas piezas.
Besos

Gunillasljusglimtar sa...

Hej! Kul när du lämnar avtryck här också tycker jag..fast märks att det blir mindre o mindre som läser o bloggar. Jag har ju mina bilder i galleri på min telefon.Sen går jag och redigerar kortet jag vill ha på instagram i en app jag laddat ner gratis som heter fotorus. Sen efter det är redigerat så finns det i mitt galleri därifrån så skickar jag det till mitt picasaalbum på datorn sen ligger dom där och jag kan få med dom i bloggen...gör ofta så faktiskt! Kram Gunilla

Fröken Tindra sa...

Fina saker du gjort! Jag är omodern och är bara på bloggen.
Kram!

lisashus sa...

Jag ser med förväntan fram emot helgen och vårmarknaden!
Vi lär ses där!
Lycka till och ha det gott!
Kram
Lisa

Vardag och flärd sa...

Ja, tiden räcker inte till att blogga som tidigare och bloggen får inte vara ett tvång, den ska vara ett nöje. Jag hr Instagram men har inte riktigt fastnat där, tycker det räcker med bloggen.
Ha det fint och lycka till på marknaden!
Kram Eva

Anneli sa...

Vad roligt att se ett inlägg från dig.
Visst är det tråkigt att så många slutar blogga, men man hittar ju de flesta på instagram istället.
Men jag har tyvärr inte riktigt vant mig vid IG.......
I alla fall så heter jag hemlyckan där med.

Ha det fint,
kram Anneli

Helena sa...

Så många vackra foton du har här. Jag håller också på fotoblogg, vanlig blogg och ig. Ibland måste man stanna upp och välja det ena. Tiden räcker inte riktigt till att göra allt samtidigt. Vid tillfälle ska jag titta in och kika på dina instagrambilder. Fin kväll till dig!

Härliga Livet sa...

Hej på dig !

Visst är det så, jag är ingen flitig bloggare heller då jag tycker det tar en hel del tid. Instagram behöver man ju inte skriva så mycke för att få gensvar.
Lycka till på marknaden, kanske vi ses.
Ha det gott.
Kram Pernilla

MirandaMaräng sa...

Hejsan! Har saknat dina inlägg och undrat vart du tagit vägen! Kul att höra att allt är bra!
Önskar dig en Glad Påsk
Kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Önskar dig en Glad Påsk och sköna lediga dagar!
Kram,
Regina

Hanna sa...

Så mycket vackert
Ha en toppen lördag
Hanna

LOPPISLIV sa...

Halloj Marie!! Samma här, har haft en riktig svacka med mitt bloggande av olika anledningar och insta är ju sååå mycket smidigare och snabbare :-)) får se om inte jag också gör ett blogginlägg snart om andan faller på....hihii. Ha det gott!
Kram Paula

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails