onsdag 30 september 2015

Aj aj aj

Nu gick det lite lång tid igen, innan ett inlägg. Jaja, så lär det väl bli, men jag är i alla fall här nu 😀


Strålande höstväder har det varit en lång tid nu, men man märker att det blir fortare mörkt på kvällarna. Då blir det att tända ljus istället.
Lite nytt på fågelfronten har det blivit. En Beckasin har fått flytta in hos mig. Han har tidigare bott i min väninnas källare. Men där gjorde han ingen glad... Så nu är han här istället.
På Instagram hittar man både det ena o det andra. Jag hittade Vassvikens Gammalt o Nytt där jag köpte de här stiliga herrarna. En halv armé av dem, har jag här hemma nu. Så då kan man känna sig trygg, eller hur 😃😃
Ha en trevlig vecka!
Kram
Marie

9 kommentarer:

Elzie sa...

Fina saker du visar - som vanligt. Gillade beckasinen. Bra att den kom upp från källaren, haha.
Ha en fin fortsättning på veckan.
Kram Elzie

lisashus sa...

Fina höstbilder med både gammalt och nytt! Beckasinen är jättefin, likaså herrarna!
Kram
Lisa

Hanna sa...

Fina bilder

Bitte sa...

Jag känner igen mig, det går bara längre och längre mellan blogginläggen. Men det är så mycket annat som ska hinnas med, så det blir som det blir :-).

Vilken fin beckasin du fått tag på! Själv är jag på jakt efter en morkulla efter att jag fått tag på en antik skolplansch med just en sådan på. Fågelsamlingen utökas sakta men säkert även här :-).

Önskar dig en fin söndagskväll!

Många kramar
Bitte

James Alone sa...

I love winter white. So beautiful.HD Wallpapers

تصميم مواقع sa...

great work

تصميم مواقع


شركة تنظيف بالرياض sa...


amazing

شركة تنظيف بالرياض

حراج السيارات sa...



good job

حراج السيارات

kristen stewart hot sa...

It's wonderful your infos. Thank you very much

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails