söndag 9 september 2007

En titt hos Måleriboden

En av mina absoluta favoritaffärer är Måleriboden, hon har sååå mycket fina saker.
Hon har möbler, inredningsprylar och kläder. Det är inte så stor yta i affären, men hon har disponerat den så bra, så hon får plats med väldigt mycket.....
Det här har jag fotat inne i hennes lilla affär. Nu är jag ingen mästerfotograf, men ni kan väl
kanske se ganska bra i all fall, hoppas jag.......


Hon har egen tillverkning av en del grejer också, bl. a kuddar. Den kudden som ni ser på min sida längst upp, har hon gjort. Gissa vem som köpte den??? Alldeles riktigt!! Den ligger här hemma hos mig nu, och jag är så glad för det.


Hon har jättemycket fina kläder också....Från Noa-Noa, Wonder Who, m.m.
Ni kan kolla på hennes hemsida, det är bara att klicka in sej här bredvid......



Hon målar och fixar till gamla möbler, och hon är jätteduktig på det.
Titta på den här bara...........!!!
Den är fotad genom ett fönster, jag syns som en vandrande vålnad i möbeln....
Huuu, vad hemskt......kolla på möbeln i stället. Visst är den kanon??
Man får jättemycket inspiration efter ett besök där.
Kommer säkert att visa mer bilder därifrån, vid ett senare tillfälle.








8 kommentarer:

Stina sa...

Vad mysigt.

Klart att du får länka vännen.:-) Kram

Dorthe ♥ sa...

Godmorgon Marie!
Vilka härliga bilder! Den butiken skulle jag vilja besöka...synd att det är så långt bort.
Ha en bra dag vännen!
Kram

Annika sa...

Kikar nyfiket förbi och kommer gärna igen, undrar oxå om jag kan få länka?

Ha en fortsatt bra dag. Hälsn. Annika

Annika sa...

Japp, jag är oxå ny.
Det hela började med att vi skulle visa bekanta som bor längre bort, visst är det kul?

Nu kan du känna dig länkad =)

Solsjö - Under en vind sa...

Vilken mysig butik!!! Ha en skön kväll! Kram!

Anonym sa...

såg ut att vara en väldigt mysig liten shop det där!!
Kram Lisa

Lallis sa...

Men åh, så mycket fint du har på din blogg:)
Kram Lallis

I mina drömmar-Lotta sa...

Fin sida du har! Skåpet var ju riktigt läckert. Fick man ju lite ideér, hmmm... Tack för besöket på min blogg. Jag kommer hit fler gånger!

Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails