tisdag 28 oktober 2008

Underbart roligt!

Nu är jag hemma igen efter en underbar bloggträffshelg i Skåne och Danmark!
Vi har haft såå roligt!

Vi samlades hos Jeanette, i hennes fantastiska hem ute på landet...
När jag väl hade kommit dit efter en del felkörning i regn och mörker så kom jag in i detta vackra hem och fick pusta ut ihop med de andra tjejerna.
Tänk att hon kunde ta hand om hela 10 st tjejer, och vi fick sovplatser i var sin säng allihopa! Fantastiskt!
Vi fick en härlig måltid och man kände sig som en ny människa! TACK snälla Jeanette och Cissi för den härliga helgen! Det här kommer jag att leva på länge...

När man kom in i hennes hem, så kände man sig otroligt glad, dels på grund av att träffa alla härliga tjejer och dels för att få titta på så mycket vackert! Det var många Ooh! och Aah! och Ååh! som hördes...
Här kommer nu en del bilder från hemmet på landet! Kommentarer till bilderna är egentligen helt överflödiga... Bara titta och njuut!

Många vackra stilleben, som man inte kunde se sig mätt på...






Tyvärr var det många bilder som inte blev bra... Troligtvis berodde detta på att jag var så exalterad och inte kunde hålla kameran stilla...
Det kommer ta några dagar innan jag har landat igen efter den här resan, det är såå mycket intryck att smälta och jag har blivit så full av inspiration, så när jag kom hem ville jag bara slänga ut allt och renovera och måla och dekorera och....ja ni vet!
Det kommer mer bilder från träffen, och det ska inte dröja så länge... Sen måste jag ju visa vad jag handlade också, för såklart gjorde jag det!
Kram
Marie

28 kommentarer:

Viola sa...

Puss och kram, vi ses torsdagkväll, då har du välamn mye och förtälja kan jag tro, flyger hem ikväll till SKavsta, kramis

Tidsmästarinnan sa...

Jag förstår att du inte kunde hålla kameran stilla, med alla dessa vackra ting att fota, hihi!

Vilken otroligt härlig bloggträff ni verkar ha haft, rena drömmen ju!!

En stor varm kram!
Susanne

Elzie sa...

Håller fullkomligt med dig. Så otroligt vackert hon har det. Hade varit så kul att vara med. Och vad kul ni verkar ha haft.
Hoppas du njuter av veckan.
Kram Elzie

Hannis sa...

Men vad mysigt!
Och vilket fint ställe hon har!!

Spännande att se vad du har köpt=))

Kram Hannis

Skatan sa...

Det verkar ha varit en riktigt lyckad resa det där :)

/Avis skata ;-)

Liten Bod sa...

Så kul det låter att träffas ett gäng likasinnade! Vilka bloggar var det som var med? För oss som inte hållit på så länge att vi kopplar ihop förnamn med bloggar :) Kram, Tina

My Lovely Things sa...

Åh så vackert hon har det..
jag sörjer verkligen över att jag inte kunde vara med..Jag ville ju så gärna träffa er allihop!!

Ska bli roligt att se vad ni har köpt..

ha det så bra..
kram anna

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Men så kul!! Ja det där med bloggträffar har jag avundats länge! Och nu när ni ska ha en så kan jag inte komma! Skit oxå!

Kram Annica

S o F sa...

Vilket hem! Himla kul att få kika in där med hjälp av dina bilder, så dåliga var de inte. :)

Tänk att det finns människor med sådana hem. Jättefint med alla dessa grupper av saker. Förstår att allt var hur lyckat som helst.

Ha det gott!

♥ Pia... sa...

Hej..ja det var många vackra och fina bilder..vad roligt det verkade med bloggträff...kram..PIA

Änglahem sa...

Hej Marie,

Jag tycker då att du tagit helt underbara bilder på ett helt underbart hem!...förstår att där var många "ååhhh" och "aahhh"...*suck*.

JAAA vad köpte du?! Nyfiken förstår du väl!!!!*fniss*

Ha det gott i landningen!
Kramar, Ulrika

Unknown sa...

Ni verkar ha haft en underbar bloggträff!!
Mycket fina saker...
Kram Pia

Lilla Blanka sa...

Hej Marie!

Åh vad mycket fina bilder..! Ja det var verkligen en lyckad helg!

Jaså du svängde in till Lena på Lustfyllt också :) Visst blir man alldeles lycklig där..??

Kram goa goa vän, det var så himla kul att träffa dig..hoppas vi snart ses igen!

Mia

Zizzi sa...

Jag har läst om bloggträffen på flera bloggar, och det verkar som att ni alla hade hemskt roligt! Det är ju kul! Ser fram emot att se vad du fick med dig hem!
KRam cissi

~~*Pennyshouse*~~ sa...

hej hej Marie!!!


men du milde vilket hem...ser nästan ut som en btik...hhihihi...wow...är så impad.

Kram Nilla

Lotta sa...

Hej,
va roligt att besöka alla dessa butiker i Danmark. Alltid roligt hatt hämta inspiration och inte fel att få något med sig hem:)
Låter som ni hade en jätte rolig bloggträff.
Kram Lotta

Fru Grön sa...

Ja du verkar ha haft det jättebra på träffen! Vilket fint hem hon verkar ha. Mycket att damma :)

Kram linda

LillaFlisan sa...

Men gud så kul, och vilket vackert hem!
Bilderna blev ju jättebra!



Flisan

Marie sa...

Hej Marie!

Tack för en riktigt trevlig helg, visst hade vi roligt! Jag har varit supertrött hela veckan efter alla intryck, är först idag som jag känner att jag har landat igen, hihi.
Så du svängde förbi Lustfyllt också, dit ska jag om två veckor hade jag tänkt. Visst är ladan helt fantastiskt fin!
Ska bli så kul att få se vad alla egentligen köpte, känner att man inte riktigt har koll på det, hihi.

Ha en mysig helg!
Kramar Marie

lottens vita och gröna sa...

hej gumman, fnissar och skulle vara precis som du, helskakis att komma in i detta ljuvliga hus och den varma värdinna!

åhhhhh dina kängor är ju helt ljuvliga!

varmkram lotten

Hjärtat Mitt sa...

Vad gör det att bilderna inte är så bra, när det som de visar är så vackert! Har klickat upp varenda bild flera gånger nu, så mycket vackert!
Grämer mig att jag aldrig kom iväg till Jeanette i somras. Får försöka nästa sommar.
Ska bli spännande att se vad du har shoppat.

Så fint det blev i dotterns rum. Solen verkar veta vad den ska lysa :)

Ha en underbar helg.

Kram Mari i Marieholm

Noll54/Eva-Karin sa...

Jag förstår att resan blev lyckad,,,,,,och hemmet ser väldigt vackert ut!!!!!

Ska bli roligt med fler inlägg,,,tror jag förstår fortsättningen,,,, Kram på dej!!!

Eva-Karin/noll54

Annika sa...

Låter som om du har haft en toppenresa =)

Kram Annika

Hagbacken sa...

Å vad mysigt det ser ut...trevlig helg på dig//Kram Linda (fd Lantliv i lägenhet)

Majas mammelucker sa...

Hej Marie!
Tack för senast..det var en underbart rolig helg..kommer att minnas den lääääänge...kul att se bilderna du tog..jaa hon har ett vackert hem och stuga Jeanette.
Hoppas du får en skön Alla helgons helg..ser fram mot nästa träff så vi får träffas igen..det var jätte roligt att få lära känna dig.
Kramar Maria

n o r d i n g å r d e n sa...

Hallå där, å ja, jag har läst om er lustfyllda resa, så kul och Jeannet har ju bara så otroligt vackert hemma, tack för titten, förstår det blev mycket åh, ah och ooo... trevlig helg! Mari..

Viola sa...

Ha en bra helg, ska till Butlers och äta go middag med vänner, så du att det stor loppis i Skärblacka imorgon, brukat åka dit men det gäller att vara i tid, startar 9.00, ha en bra helg, kram

Vintage sa...

Så många fina bilder du tog hos Jeanette,visst var det fint...Kram Susanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails